background image
Logo

DinJulekalender

Ofte stillede spørgsmål – FAQ

Der er mange ting at holde styr på op til jule, vi har samlet de typiske spørgsmål her.

Hvad er DinJulekalender?

DinJulekalender er danmarks første digitale julekalender, hvor du igennem vores app får adgang til 24 gaver i december. Som bruger modtager du hver dag fra 1. til 24. december en gave fra vores kalenderpartnere. Vores kalenderpartnere består af 24 forskellige virksomheder, som hver især har en låge i vores julekalender. Julen er hjerternes fest, hvor at give er helt essentielt. DinJulekalender har derfor indgået samarbejde med tre forskellige velgørenhedsorganisationer: Julehjælpen, Julemærkefonden & Klimatræ. Organisationerne modtager hver en del af vores overskud. Vi vil gerne yde vores bidrag til miljøet og dem der har brug for det. ALLE fortjener en dejlig jul.

Kan jeg vinde noget i appen?

Hos DinJulekalender elsker vi at give gaver. Du er derfor ALTID sikret 24 forskellige gaver i december fra vores kalenderpartnere. MEN, som noget nyt i år har vi lavet adventskonkurrencer. Dette betyder, at du hver søndag i advent er med i konkurrencen om, at vinde fede og store præmier fra vores adventspartnere. Det betyder altså, at du garanteret får 24 gaver og har muligheden for at vinde fede præmier hver søndag i advent. Sådan fungerer adventskonkurrencerne: Hver søndag i advent skal du logge ind på din app, hvor der vil komme et skrabelod frem på din skærm. Skrab 3 ens og vind fede præmier.

Hvad hvis jeg ikke kan bruge min gave?

Hos DinJulekalender er glæden ved julen også at give og dele. Skulle du derfor modtage en gave som du ikke kan bruge, kan du benytte vores “Del med en ven”-funktion i appen. Denne funktion giver dig mulighed for at videregive gaven og glæde en du holder af.

Hvad gør jeg, hvis der opstår problemer med min gavekode?

Skulle der opstå et problem med indløsning af din gavekode, bedes du kontakte virksomheden bag lågen. Du er naturligvis altid velkommen til at henvende dig til vores nisser på: support@dinjulekalender.dk eller find kontaktforkularen nederst på vores hjemmeside. Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden 24 timer.

Hvorfor får jeg ikke nogen valideringsmail?

Har du tjekket din SPAM eller uønskede mails? Der kommer mange mails i denne periode, så den kan være havnet det forkerte sted. Har du fortsat ikke fået svar på dit spørgsmål, skal du være mere end velkommen til at kontakte vores nisser på: support@dinjulekalender.dk Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden 24 timer.

Kan jeg få refundering, hvis julekalenderen ikke lever op til mine forventninger?

JA - Som noget nyt i år tilbyder DinJulekalender fuld refundering, hvis ikke kalenderen lever op til dine forventninger. Vi har nemlig indført tilfredshedsgaranti. Se alt om denne via "Tilfreshedsgaranti" øverst på siden.

Min købte voucher virker ikke, hvad gør jeg?

Du bedes kontakte vores nisser på: support@dinjulekalender.dk De vil sidde klar til at hjælpe dig, så du kan få adgang til julekalenderen hurtigst muligt. Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden 24 timer.

Hvor kan jeg købe julekalenderen?

Julekalenderen kan købes via den røde knap her på siden. Eller direkte i appen. Her vil du få udstedt en voucher, der giver dig adgang til julekalenderen. Så er det eneste du mangler, at: - Downloade vores app i AppStore eller Google Play Store - Indløse din voucher - Oprette dig som bruger - Du har nu adgang til dette års julekalender God fornøjelse og GLÆDELIG JUL!

Skulle der være andre spørgsmål eller problemer, sidder vores nisser altid klar til at hjælpe dig. Vores nisser kan kontaktes på support@dinjulekalender.dk